torsdag den 17. januar 2013

FORSKEL PÅ DE TO HJERNEHALVDELE





Jeg har ofte spekuleret på forskellen mellem de to hjernehalvdele. Her er en "nem" forklaring.!


Jeg er den venstre hjernehalvdel. Jeg er forsker. Matematiker. Jeg elsker det kendte. I kategoriserer. Jeg er præcis, analytisk, realistisk, strategisk og praktisk. Jeg er i kontrol. En mester i ord og sprog. Jeg udregner ligninger og leger med tal. Jeg er logisk. Jeg ved, hvem jeg er.

 
Jeg er den højre hjernehalvdel. Jeg er kreativ. Jeg er en fri fugl. Sensuel. Jeg er lyden af høj latter. Jeg er smag. Jeg er følelsen af sand under bare fødder. Jeg er bevægelse. Farverig. Jeg er lysten til at male på et tomt lærred. Jeg har uendelig fantasi. Kunst. Poesi. Jeg fornemmer. Jeg føler. Jeg er alt, jeg ønsker at være

Ingen kommentarer: