onsdag den 23. maj 2012

BEN OVER KORS

BEN OVER KORS!!
I dag sad jeg nede ved politistationen og ventede, mens min datter var oppe til teoriprøve. Bænken var meget høj, så jeg måtte sidde helt ude på kanten for at kunne nå ned til jorden. Der fik jeg trænet at sidde helt ret - brugte mine korsetmuskler - mens jeg læste i mine blade.
 - Damen ved siden af havde været så klog at hente kaffe og kage henne ved Bavinchi, så i starten så jeg lidt misundeligt hen mod hende. -- Men da hun efter 30 min stadig sad med højre ben over venstre og forfoden helt bøjet med kun tæerne ned i jorden, så var jeg ikke så misundelig mere. Jeg håber den flinke dame, som jeg i øvrigt talte med efterfølgende, får lavet lidt bøjeøvelser med sin forfod for at kompensere for den belastning hun gav den. Bækkenet som sad skævt  med benene over kors i 30 min. er en helt anden historie.
 - I øvrigt bestod min datter, og vi fejrede med sandwich og cocio fra Bavenchi!!

Ingen kommentarer: