lørdag den 18. juni 2011

RIGTIGE ARBEJDSSTILLINGER OG RENGØRING


Det er godt nok lidt svært at udskyde weekendens rengøring med den undskyldning, at man skal i haven eller gå tur med sin gamle mor. Når det bare regner og regner.
Men inden du går i gang, så kik lige på denne Vejledning om Ergonomi og Rengøring (som er godkendt af Arbejdstilsynet). Den er faktisk god og ja, jeg har mange patienter, som har fået ondt i ryggen af at gøre rent i hjemmet. Så undgå rygsmerter og lær nyt. (Jeg ved godt, at det første foto er af en gulvmaskine og det nok ikke er en aktuel i de fleste hjem, men bare gå videre til de næste sider).
Hvad gør jeg selv? Jeg smider en tung bog i hvert hjørne, så flyver nullermændene selv ud af vinduet!!!!
- nej, jeg har en robotstøvsuger (og det er sandt!)

 Link til Vejledning om rengøring og ergonomi

Ingen kommentarer: